tisdag 19 april 2011

Hjärnan och kroppen är skum...

Idag när jag var ute och sprang kändes det i början som att det skulle bli en väldigt låååååång mil idag. Kändes inte alls bra. Men trots detta så låg jag bra till tidsmässigt per km. Så i slutet när det var ca 3 km kvar så insåg jag att jag kommer att förbättra min tid, vilket peppade mig att springa fortare än innan. Så jag ökade och förbättrade min tid med en minut. Det jag tycker är skumt är att man tycker att man känner sig lite orkeslös och seg, men ändå kunna prestera bättre när man får en sån motivation som jag fick när jag insåg att jag låg bra tidsmässigt. Har inte känt sånt förut förrän nu när jag börjat springa längre distanser, och det känns förbannat bra! Klapp på axeln till mig! När jag kom hem körde jag även mitt styrke pass, plus lite mer magträning. Så nu räcker det nog för idag!

Sitter också och väntar på att dom ska ringa från verkstan nu så jag kan traska iväg och hämta bilen. Lär göra det innan jobbet ikväll, och dom stänger ju halv fem, så dom borde ju ringa snart tycker jag... Tänkte också göra en skräll idag. Lämna bilen hemma och cykla till studion. Är ju fint väder, så varför ta bilen?

Nej nu lär jag ta reda på maten och fixa matlådorna, sen är det bara att vänta! =) Ha en skön dag i solen!

Bye!

Inga kommentarer: