måndag 18 april 2011

Det gick åt skogen...

Är man tidsoptimist så är man! Trodde på fullaste allvar att jag skulle hitta nån som kunde byta mitt bälte på högst två timmar idag... Var till två verkstäder här hemma i Gagnef, ringde en och pratade med en kompis som meckar med bilar. Ingen kunde byta mitt bälte. Så jag fick se mig besegrad och fick boka om min besiktning. Så nu blir besiktningen av på annandagen... skum dag att ha öppet, men det gick att boka om till den dagen så jag tog den! Så imorrn har jag iaf bokat för att byta bältet så det är klart till nästa vecka! Sköööönt! Men nu j-vlar ska hon f-n inte få bita av nå mer bälten! Det KOSTAR!!! (Pratar då om min söta lilla svart/vita tös som hitills bitit av två bilbälten för mig. För er som missat det...)

Men jag hann iaf tvätta bilen, men det kommer väl säkert bli att jag får tvätta den igen innan måndagen... Beror på vad det blir för väder, om jag kan hålla den ren och fin en vecka till... Tveksamt... Men nu är den ren både inuti och på utsidan! Var längesen det!

3 arbetsdagar kvar är det också innan jag går på lov! Guuud va gött det ska bli!

Nej nu lär jag nog söööva, löprunda imorrn efter att jag lämnat bilen, sen ska jag försöka njuta lite av solen om den dyker upp och det inte blåser så inni nordens som det gjorde idag!

Sov gott!

Hoj! =)

Inga kommentarer: