tisdag 5 april 2011

Det går bra nu! =)

Blev som jag tänkt, en löprunda på morgonen. Hade tänkt till en början att ta en lite kortare vända, känna efter lite hur det kändes, eftersom jag kände mig lite dålig i helgen. Men efter ett tag kände jag att det gick himla bra, så det blev milen igen! =) Det här kanske upplevs som att jag vill skryta och ha uppmärksamhet. Men så är inte fallet. Man ska ju vara stolt över saker man gör och det är jag nu. Samt att detta peppar mig själv att fortsätta springa och kunna öka längden och minska tiden! Jag har liksom ett mål, att hela tiden försöka förbättra mig! Annars är det ju ingen mening.

Idag blir det städning här hemma. Hade tänkt att åka och träna agility, men städningen måste tyvärr komma före. Ser ut som f-n här hemma just nu. Har inte haft tid att städa på ett tag. Så jag måste sätta igång och röja upp. Funky lossar fortfarande hår och det blev ju inte bättre idag. Under löpturen så hitta hon på bajs att rulla sig i. Så det blev årets första bajsrullning! Lukta urk gjorde det också. Så nu är hon nyduschad och tappar ännu mer hår... Suck! Men först ska jag faktiskt bara njuta lite av att vara ledig. Sen blir det städning! =)

Bye!

Inga kommentarer: