måndag 4 april 2011

Det gick över!

Under lördagen på jobbet så började jag känna mig bättre igen. Så min sjuka var inte långvarig! Lite skumt men ändå! Skönt med andra ord! För nu kan jag fortsätta träna igen! =) Loving it! Så förhoppningsvis kan jag springa imorrn som planerat!

Idag har jag gjort klart fler av mina danser! Så nu har jag bara tre danser kvar att göra klart! Så nästa vecka är jag helt klar med danserna! Guuuud va skönt! Behöver verkligen tagga ner lite nu! Har varit sååååå mycket på sistone!

I helgen blir det tävling igen! På söndag blir det fyra klasser med lillskruttan! Kuuuul! Och dessutom så har hindrerna kommit ut på klubben, så nu kan man träna utomhus igen! Kanske ska dra dit innan helgen och köra en repa. Kan behövas... Ha ha!

Nej nu ska jag dra till jobbet, dans resten av kvällen!

Höööj!

Inga kommentarer: