söndag 26 december 2010

Nu är julen över...

Japp julhelgen kom med stormsteg och var över lika snabbt! Fredagen spenderades i vanlig ordning hos mor och far med massa mat och julklappar så klart! =)Fick en jättefin tavla av bror och päronen. Ska ta kort på den sen och lägga här i bloggen. Kommer att bli så fin på min vägg när jag fått omgjort! =)

Fick även en skruvdragare, så nu behöver man inte fråga andra när man är i behov! Hade ju även önskat mig löparbyxor för vintertemperatur och en snöskyffel och det kom tomten med också! =) Sen var det lite annat smått och gott, så jag är nöjd med min julafton. 

Juldagen spenderades på Rätt Pris fram till tre. Sen var det bara hem och vila lite för att ladda för husgung på kvällen. Förfesten blev hemma hos bror i hans nya hus, var himla trevligt. Husgunget var också helt ok, förutom den person som ätit lite för mycket julmat och bestämde sig för att släppa ruttna äggmökar så man höll på att spy! Fick dock redan ge upp runt halv ett snåret, jobb väntade klockan åtta imorse igen. Sov ca 4 timmar.... 

Och att sova så få timmar fick ju sitt straff, nu ligger jag med lite feber och mår väl inte så jättebra! Hade lite feber på julaftons morgon också. Men jag trodde jag blivit av med det. Men icke sa nicke, att vara ute och ränna på nätterna och sen jobba på det var väl kanske inte vad min kropp uppskattade... Synden straffar sig själv! Så nu ligger jag i soffan och tycker synd om mig själv och inväntar matleverans! 

Såg att "Robin Hood-prince av thieves" visas nu klockan nio, tror jag ska lägga mig och slötitta på den. Den filmen blir aldrig dålig! 

Tack och hej! 

Inga kommentarer: