torsdag 16 december 2010

LIte träningsvärk...

Igår blev det en tre timmars shoppingtur inne i city! Själv dock, mindre roligt. Men lite kläder blev iaf inhandlat! Och migränen verkar ha flygit sin kos, och jag hoppas det inte kommer tillbaka! 

Efter jag shoppat fick jag skynda mig hem, laga mat och packa en ryggsäck med lite grejer inför kvällen. Skulle iväg på jazz och hiphop klass. Det var grymt roligt! Har lite träningsvärk i vaderna idag efter jazzen och ont lite varstans av hiphopen. Blev 2,5 timme dans sammanlagt. 

Efter träffade jag Julia och vi satte oss på ett litet matställe med några av hennes kompisar. Men det blev inte så sent, utan vi drog oss hemåt redan vid halv elva. Men trevligt var det! 

Idag drar jag iväg och dansar igen, mellan 16.00 och 19.15, och idag blir det privat lektion med Julia i nästan två timmar och sen ska jag dansa modernt... Hm få se hur det går, har inte tagit direkt nån lektion i det, men jag tycker det verkar kul så det här ska bli spännande! 

Nej nu måste jag greja lite innan det är dags att laga mat. Var iväg och handlade lite idag, men här i Göteborg är det inte som hemma, utan här har det under natten gått från minus till plus, så imorse regna det lite. Så gatorna här är som isbanor! Så att gå på gatorna är som att åka skridskor! 

Ha de! 

Inga kommentarer: