onsdag 15 december 2010

Dans och migrän...

Igår tog jag en jazzklass på dansforum, och Julia hängde på. Det var jättekul! Lite svårt att hänga med då han körde den uppvärmning han kört hela terminen. Så alla andra hängde ju på bra, men Julia och jag stod som två frågetecken emellanåt! Men kul var det! Och rolig dans också! 

När vi var på väg hemåt igen så började jag får rejäl huvudvärk och började må illa. Var riktigt rädd att det skulle vara magsjuka, då några av mina elever under showen stannade hemma på grund av det. Men när jag väl kom hem insåg jag att det var migrän igen. Så jag lade mig på soffan med kudden över huvudet och hoppades att jag inte skulle spy! Men efter ett insåg jag att det var bättre att lägga sig inne på toalettgolvet så jagi inte spydde i soffan eller nått! Efter ett började jag må bättre, så jag stoppade i mig en till ipren och tog en låååååång varm dusch. Efter det mådde jag mycket bättre. Så jag åt bara nån macka och lite frukt och sen var det bara att lägga sig. Så idag mår jag mycket bättre! 

Idag funderar jag på att åka ner på stan och glo lite i affärer och se om jag ska shoppa lite kläder! Sen blir det dans på kvällen igen. Jazz och antingen balett eller hip hop. Är sugen på att gå på hiphopen så det lutar nog åt det! 

Tjo hej! 

Inga kommentarer: