söndag 19 december 2010

Hemma igen!

Nu har jag klarat mig hela vägen hem från Götet. Gick så klart inte smärtfritt hem heller. Fick stå och vänta i Göteborg i 35 min innan dom släppte på oss på tåget pga av nått tekniskt fel. Så klart missade jag min nästa anslutning... Så jag åkte vidare till Stockholm och blev hämtad av Lena på centralstationen. Hon hade varit på utställning i Stockholm. Så det var skönt att åka bil hem och ha nån att prata med! 

Idag fick jag sova länge, ända till halv tio. Var riktigt skönt! Sen var det bara att dra på sig varma kläder och bege sig ut och gå, något jag inte gjort på en hel vecka. Träffade på Anna på vägen så vi tog en vända på sjön. Var rejält med snö så hundarna fick pulsa lite i snön. Var väl värst för Funky egentligen som inte har lika långa ben som dom andra två. Men träning fick dom! Sen när jag kom hem fick jag jobba lite. Skulle ut med bilen och insåg att jag inte skulle komma ut från parkeringen. Så det var bara att hämta snöskyffeln och sätta igång det! 

Och nu ligger jag i soffan efter att tagit reda på packning och tvätt, post och lite annat som behövdes städas upp här hemma. Så nu ska jag softa lite innan klockan blir halv fem och vi drar iväg till Rättvik och tränar lite agility! Var längesen nu, så det ska bli kul! Får hoppas det går att köra i det här vädret bara! 

Lade in en lite mer vinterbild på bloggen, tycker den är så mysig. Var ute i skogen innan jag åkte till Götet och gick. Var riktigt nice! Nej nu är det nån som påkallar på min uppmärksamhet, så jag ska mysa ner mig i soffan med en mjuk svart/vit sak och bara ha det bra! 

Hoj hoj! 

Inga kommentarer: