lördag 4 december 2010

Till Jul kanske?

Nu är det ju försent att önska sig nått till födelsedagen, men till jul kan man ju alltid önska sig. Och det är ju en sån här "one piece" dress. En grå, lila eller svart. Dom ser så jävla sköna ut! Så en sån vill jag ha! Snälla tomten! ;



OnePiece Dark Gray


Nej nu börjar klockan bli mycket. Jonna kommer strax efter fyra och ska sminka mig. Så jag ska försöka få på mig lösnaglarna jag köpt. Ska ju ha klänning och fin sminkning, så då vill jag ha fina naglar också. Något jag inte har själv just nu. Annars brukar dom vara fina! 

Verkar som att jag kommer få lite mycket mat över, så jag hoppas mina gäster äter som hästar ikväll! Har fått lite avbokningar, något jag tycker är jättetrist, särskilt när det kommer samma dag. Några är sjuka, och det säger jag ingenting om. Sånt kan man inte rå för! Men det känns trist ändå! Men jag är överglad för alla som kommer och vi ska ha så himla roligt ikväll! Den här kvällen har jag verkligen sett framemot! Imorrn lämnar jag 20 nånting och går över till 30 nånting... Skrämmande men sant! (Fick ändå frågan om leg igår när jag skulle köpa snus åt pappa på konsum i Leksand, så jag ska väl vara glad! )

Nej, fixing time! Få se om jag återkommer imorrn med lite party kort! =)

Kraaaaam! 

Inga kommentarer: