lördag 28 mars 2009

Kan saker o ting gå mer fel eller?

Åh det här är verkligen inte min helg... Allt verkar gå snett! 

Först och främst så var det gårdagen. Jag var helt säker på att jag jobbade förmiddag, men för säkerhetsskull så skicka jag iväg ett meddelande till killen jag jobbar med på facebook och fråga. Så när jag kom hem från Annelie igår så kollade jag mailen. Och där stod det att jag jobbade eftermiddag! Vilken jävla tur att jag kollade med han! Annars hade jag stått där imorse med Jonna och Emelie och sett ut som ett fån och fått åka hem igen... 

Idag så skulle jag kolla tågen till och från Arlanda när jag åker till Tyskland. Så jag öppnade min e-ticket för att dubbelkolla vilken tid flyget gick på onsdagen. Till min stora förfäran så hade den där kärringen som bokade biljetten åt mig över telefon bokat mig på tisdagen samma tid!!! Oh my god! Så jag fick ringa dit idag och klaga och försöka få dom att lösa det! Men så klart så gick det inte att boka samma tid på onsdagen och det skulle kosta extra! Och hon tyckte att det var min uppgift att kolla när jag får mailen att det står rätt datum och tid. Men jag är helt säker på att jag sa onsdagen den 8:onde april till henne. Så efter mycket om och men, så gick hon med på att boka om mig till onsdagen men tre timmar senare, KOSTNADSFRITT!!! Hon sa att hon fick lita på mig att jag var så pass ärlig att jag inte ljög för henne att dom gjort fel. Så det var ju jättesnällt. Så nu får jag och Peters olika tider iaf. Så han och brorsan ska vänta tre timmar på mig på flygplatsen i düsseldorf. Puh! Vilken pärs! 

Så nu lär jag iaf sticka iväg till jobbet. Ska hoppa in i duschen och sen iväg till mor och far och käka. 

Få se vad nästa grej är som kommer att gå fel... 

Tack och hej från en förvirrad tjej! 

Inga kommentarer: