måndag 9 mars 2009

Switzerland, here I come!

Ja nu bär det iväg till Schweiz på onsdag. Tänkte jag skulle skriva en liten truddilutt idag, imorrn blir det hektiskt så jag hinner väl antagligen inte då. 

Imorrn är det som sagt mycket som står på schemat. Ut och gå me vovven på morgonen, göra dans till gruppen jag har på eftermiddagen, åka till Borlänge och hämta mitt pass så jag får komma till Schweiz över huvudtaget. Fika på konferansen och höra lite mer hur resplanerna ser ut på onsdag. Jobba mellan halv fyra och halv fem. Försöka få med David på en löprunda. Däremellan nånstans ska ja hinna packa också. På kvällen sen får Pontii åka hem till mor o far. Lika bra att han sover där om jag åker sen på morgonen. Puh, hur ska ja hinna me allt? 

Ska försöka hinna med att lägga in nått blogginlägg när vi är där. Möjligtvis att jag kan lägga in några vackra kort på den underbara miljön där. Min kollega Stina är redan där, hon åkte tidigare, så hon hade skrivit på facebook nu att det var massvis me snö! Numera har man väl tröttnat lite på snön efter den super vinter vi haft. Men nu vill jag verkligen att våren ska börja visa sig! Var härligt när solen skiner och det börjar droppa överallt och fåglarna som börja komma tillbaka och sitter och sjunger sin sång när man kommer utanför dörren. Alltför härligt helt enkelt! SÅ VÅREN KOM NU!!! 

Nej ut me Pontii och sen hoppa i duschen och slänga sig i sängen me boken. Ska ändå försöka sova ut lite imorrn. Lär väl inte hinna me sånt i Schweiz, fullt schema alla dagar typ! Men jag får träffa min kära vän Ela. Ska bo hos hennes föräldrar och hon kommer hem till helgen. Har inte träffat henne sen sommaren 2007. Kanske ska förklara vem hon är också. En tjej som jag och min danskompis Fia bodde hos när vi var i Schweiz för X antal år sen. Vi bodde hos dom då. Så vi har hållit kontakten ända sen dess! Så återigen så ska ja kvarta hos familjen Boner. Verkligen en toppenfamilj! 

Nej seriöst! Hej hopp! 

Inga kommentarer: