onsdag 1 april 2009

Springa!

Idag har jag varit duktig och varit ute och kutat med Pontii. Satt i bilen på väg hem från jobbet idag och tänkte: "Nej Jenny, nu är det fan slut på latandet! Nu springer du när du kommer hem!" Och det gjorde jag! Känner mig riktigt stolt. Körde lite magövningar när jag kom hem också! Duktiga lilla jag! 

Var och simmade igår också med Jonna. Lillflickan blev ett år äldre igår. Hela 22 år! Helt otroligt att hon är så ung ändå. För det märks inte! Känns som vi är jämngamla! Hon bjöd mig på en god middag med lax, nog för att det är jag som ska bjuda, men hon ville laga mat till mig och då tackar man inte nej! Så GRATTIS STUMPAN! 

Nästa torsdag tror jag att valparna beräknas komma! Det är så spännande, skulle vilja åka dit och kika nästan på en gång... Men det är ju ingen idé, är ju roligare när dom börjar gå och bli lite energiska. Så det får väl bli i slutet på april vi åker dit! 

Nej få se om och hur länge det håller i sig med löpningen. Jag tog första steget idag iaf, hade väl tänkt ta en runda på fredag också.... Men som vanligt när jag planerar att sätta igång igen så blir det sällan så... Man kommer alltid på ursäkter... Men NU JÄVLAR! JAG SKA!!! 

Solen skiner också, vilket ger en lite extra energi, himla gött! Livet leker! 

Var ut på Harrys i lördags också, men som vanligt är det roligare på förfesten än när man kommer ut... Så varför går man ut? 

Kram kram! 

Inga kommentarer: