fredag 27 mars 2009

Helg...

Helg igen då. Och vad ska man hitta på då? Jag har tre alternativ... Ett:husgung, två:Marits födelsedagsfest i Falun, Tre: åka till Leksand till en jobbarkompis... Kruxet är ju att klockan ska ställas om och då blir det mindre sovtimmar... Och då orka jobba söndag mellan åtta och tre, känns inte så lockande. Så jag får se vad jag hittar på. 

Idag har jag varit ledig och har inte gjort ett skvatt! Soffan har varit min bästa kompis hela dagen idag. Förutom morgonpromenaden och sen middagspromenixen som blandades med lite lydnadsträning på grusplan vid parken. Fy satan va lerigt det var! 

Kan ibland bli himla arg på mig själv att jag inte hittar på att göra saker. Men oftast när jag är ledig är det så skönt att bara vara hemma och inte göra nånting! Men samtidigt så vet jag att jag kanske borde hitta på lite mer saker... 

Ikväll blire nog att bara ligga o kolla på Lets Dance finalen och sen gå och lägga sig. Tidig dag imorrn med jobb. Funderar på att gå förbi affärn på vägen hem på promenaden och köpa våffelsmet. Åt inga våfflor i onsdags, så jag tänkte ta våfffeldagen idag istället! Frossa lite! 

Idag fick jag reda på något jättebra! Kan inte säga vad det är, men nått som gör mig gott! Är så himla glad för det. En tung börda som lättar från mina axlar iaf! Så tack till dig som förmedlade detta till mig idag! 

Nej nu ska ja återgå till soffliggandet innan kvällspromenaden gör sig till känna! 

Tack o hej från sofflurken! =)

2 kommentarer:

Sussi sa...

Blir så avundsjuk på din braiga grej som du fick, jag vill också ha det så...

Puss!

ivaron sa...

åh... nu blev jag ju nyfiken ju...

trevlig helg på dig