onsdag 25 mars 2009

What???

Vad är detta? Gick upp 05.40 och tittade på tempen ute... -15!!! Vart tog våren vägen? Hade ju precis börjat tänka på att lägga undan långkallingarna och tagit fram vårpromenadskorna... Men icke... Fick man börja om igen då! 

Igår när jag kom hem från jobbet hade min lilla sathund hittat på bus. När jag kom in i köket låg det porslinsplitter och glassplitter över hela golvet! Då hade han nosat upp en tallrik med matrester i diskhon, hoppat upp och fått med sig den ner på golvet plus ett glas antar jag. Och det var blodfläckar på golvet överallt. Så antagligen har han väl skurit sig på porslinet när han slickat i sig maten... Bushund! Plus att jag fick plocka ur en liten glasflisa ur tassen också. Man slutar fan aldrig förvånas. Så idag har jag diskat upp så det inte finns nånting att riva ner från diskbänk och diskho! 

Nej nu lär ja sticka iväg till jobbet! Endast två timmar sen lär jag städa! 

Bye bye! 

Inga kommentarer: