torsdag 9 oktober 2008

Ny look!

Bestämde mig för att ändra looken på bloggen... började tröttna lite på det där chockrosa. Så nu får vi se hur länge jag vill ha det så här! Känns som man behvöver lite förnyelse när allt annat här hemma börjar bli nytt!

Imorse vaknade jag med nackont och huvudvärk. Och vädret gjorde ju inte saken bättre! Ut och traska i regn och rusk är ju inte vad man ser fram emot när man vaknar... Pontii däremot verkade ju inte beröras värst mycket av regnvädret...

Imorgon ska jag iväg och kolla på Grease i Borlänge. Ska bli riktigt roligt! Har ju själv varit med i Grease i Gagnef 2004, fick en liten roll då som bitchen Cha-cha... Ha ha ha... Är ju verkligen jag! Men kul var det! Så det ska bli kul att se en annan uppsättning av den. Har hört att dom ska vara jätteduktiga, så jag kommer väl att sitta med rysningar hela föreställningen igenom!

Nej du Jenny, duschen och sen sängen. Ska jobba i helgen, förmiddag, så det blir tidig morgon både lördag och söndag... Suck...

God natt!

1 kommentar:

Sussi sa...

Åh, vad kul att se Greace. Du får ha så kul.

Puss puss!