torsdag 23 oktober 2008

Lööööööv!

Och då menar jag så klart höstlöv... hahaha... Har stått ute på gården och krattat som bara den! Ni som vet hur jag bor, vet ju att jag inte har så stor gräsmatta att kratta.... Men på andra sidan grusgången är det en gräsplätt som också ska krattas, och där är det massor med löv! Och jävlar i mig va drygt det var! Jag vet att jag fuskade med det förra året för att jag insåg att det skulle ta sån tid, men i år tänkte jag att jag skulle göra det bättre och det gjorde jag! Så snacka om träningsvärk jag kommer ha imorrn... och då ska jag simma... Men det ska nog gå bra!

Har även satt upp slalompinnarna igen, så nu har jag och Pontii tränat på slalom. Han börjar bli riktigt duktig! Problemet är att få han att gå in på rätt sida oavsett vart vi kommer ifrån. Men det är bara att träna, träna och träna...

Nu är hantverkarna här och gör klart! Great! Lilla sovrummet är numera KLART! Hallen jobbas med nu och sen är det stora sovrummet kvar. Så imorrn kan jag börja sätta upp gardinerna. Jag vet... vilket tjat det var på mig om mina gardiner... men rummet känns så tomt utan gardiner. Helt sjukt! Det enda som kommer att saknas efter idag är en liten list mellan klinkers och golv, som kommer nästa vecka. Samt att jag ska åka och köpa nya trösklar... Tydligen fick jag inte några nya sånna, och dom gamla ser verkligen förjävliga ut! Och dom passade inte ihop med det nya golvet!

Nej nu blire att glo på tv en stund... vila upp mig för jobbkvällen!

Kram kram!

Inga kommentarer: