onsdag 29 oktober 2008

Första snön...

Idag föll dom första snöflingorna... Stora och fina singlade dom ner från himlen. Tycker faktiskt att det är rätt så mysigt med snö. Nu när det har börjat så vill jag att det ska bli mycke snö och lagomt kallt. Så där så det knastrar under skorna och allt gnistrar när solen lyser! Längtar lite till jag kan åka spark med parveln igen. Det var riktigt roligt, och han verkade tycka att det var roligt han med!

Lägenheten håller dock på att förfrysa mig! Även fast jag hela tiden höjer temperaturen så verkar inte värmen vilja komma igång. I två nätter nu har jag sovit med duntofflorna för att fötterna varit så himla kalla! Usch usch då! Nu skulle det inte vara fel med en varm kropp att värma sig mot! =)

Höstlovet var verkligen nått jag behövde känner jag. Helt underbart att få en hel vecka ledigt så man kan få slappna av lite. Är så himla skönt att få sova ut på morgonen och inte behöva stressa iväg nånstans. Promenaderna har blivit längre nu på mornarna när jag inte har nått jag ska iväg på. Inga planer, inget som måste göras! Nice!!!

Om två helger ska jag iväg och tävla i agility igen. Få se hur det går den här gången. Det är lagtävlning, så jag ska tävla med tre andra hundar. Har ingen aning vilka dom är men det kommer nog bli himla kul. Så då blir det en hel helg tävling. Ska hjälpa till på tävlingen så jag kommer att vara där både lördag och söndag. Den 23:e blir det också tävling! I Ludvika, men då är vi själva. Ser verkligen fram emot det! Så himla spännande och kul!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sätta på mig pyjamasen och bänka mig framför tv:n.

Bye bye!

Inga kommentarer: