fredag 24 oktober 2008

Färdigt!!!

Eller nästan iaf... Men det är så gott som färdigt nu!

Idag har jag simmat 50 längder, varit ute med jycken, skruvat ihop hyllan, strykit och satt upp gardiner i alla rum, diskat, dammsugit, plockat fram grejer ur garderoben som ska vara framme nu när det är klart! Har jag inte varit duktig! Och ändå har jag nu hunnit slänga mig på soffan en liten stund, ska alldeles strax sticka ut med Pontii igen!

Jag ska gå förbi affärn. Måste handla lite grönsaker och grejer för ikväll. Jag ska käka tacos och kolla på idol med Annelie, Kent, Sussi och Johan. Ska bli skittrevligt! Hoppas dom bara gillar min nya look i lägenheten! Men det tror ja!

Nej nu lär jag sticka iväg om jag ska hinna innan dom kommer!

So long!

1 kommentar:

Sussi sa...

Din lägenhet har blivit jättefin.
Kanonsnyggt blev det, tack för igår.

Puss puss!