söndag 26 oktober 2008

Helgen som var...

I fredags hade jag som sagt lite hemma mys här med vänner. Blev himla lyckat tycker jag. God tacos och godis till Idol! Var himla trevligt. Tette var förbi en sväng och kikade på Idol med oss också. Så himla kul att hon flyttat hem till Gagnef igen, nu kanske vi kan se lite mer av varann än innan!

Lördagen jobbade jag och Jonna för fullt! Vi slutade kvart över nio, svidade om för en utekväll på Husgunget. Men när vi kom fram till Borlänge var kön ända till rökrutan... Ni som varit där vet hur långt det är! Men vi ställde oss i kö med gott mod... den första halvtimmen. I regn och blåst håller man inte humöret uppe så länge... Men efter en timme och tio minuter entrade vi husgunget och satte igång och dansade! Synd nog var diskjockeyn kass... Så musiken var inte på topp, men vi tog oss igenom kvällen ändå!

Men kvällen slutade bra, fick sovsällskap så man ska ju inte klaga! =) Var längesen man hade nån sovande bredvid sig, är ganska ovan med det. Så när personen i fråga började snarka på morgonkvisten så var det inte lika roligt... hahaha...

Pontii har varit hos farfar hela helgen så jag har haft en hundfri helg, och den njöt jag av till fulla imorse när jag slapp gå ut och gå, så det var pyjamas ända fram till jag skulle göra mig iordning för jobbet igen. Och jobbet gick så där lagomt segt. Trött och sliten är man ju efter helgen!

Men tack och adjö för den här gången, ska iväg på studiedag imorrn med jobbet, men sen har jag LOOOOOOOV! Fy fasiken va nice det ska bli!

Ja just ja... tack Tette för sovsällskapet och det långa samtalet inpå småtimmarna. Vi behövde verkligen prata ur oss! Puss på dig! ( Trodde ni verkligen att jag skulle skriva i bloggen om jag hade haft karlbesök på natten va? ;)

So loooooong!

2 kommentarer:

ivaron sa...

Men du din fuling.. trodde på allvar att du haft kärleksbesök.. hihi

Sussi sa...

hehe, du är rolig du...