tisdag 2 september 2008

Ryggont!

Vad gör man som dansare när man sträcker ryggen under en lektion? Jo man dansar så klart gladeligen vidare... Hm... är det så bra? Tror att jag sträckt mig iaf, och ont gör det. Men det är smällar man får ta antar jag. Är ju inte första gången det händer... Får ringa min kära vän Martina och tigga om en massagebehandling... Fast hon kommer nog inte hem från skolan förrän på fredag... suck... Så jag får väl gå så här ett tag då...


Idag blire en tur till Borlänge, Pontii är helt utan mat, och matte utan ett par hela springskor. Hade ju tänkt ta tag i det där nu igen. Förkylningen börjar släppa så om nån vecka vågar jag nog ut och ta en testrunda, men nya skor förhoppningsvis då! Ska ringa kära Sussi också om jag ska ta en tur förbi henne när jag ändå är i stan och snurrar. Kanske en kopp te och lite skitsnack. Vi brukar släppa hundarna i hundgården men idag är ju vädret ganska piss, och då är det nog en dypöl där, så då får det nog vara! Har inte sett hur det ser ut i deras lägenhet heller sen dom gjort om, så jag hoppas jag får komma förbi en sväng!


Imorgon är stora dagen för mig och Pontii! Vår första tävling på agilityplan! Får hålla tummarna att det går någorlunda vägen! Jag siktar väl på att inte bli diskad... Men sen hur tiden blir och hur många fel jag får är väl skitsamma, bara jag tar mig igenom godkänt! Ska försöka få någon att filma så jag kan lägga upp det här sen. Om det går bra vill säga... hihi...


Nej nu lär jag ta mig i kragen och sticka till stan, har en danslektion sen på eftermiddagen och sen bär det av till Rättvik med Lena och Zea och träna hundarna! Sista träningen innan tävlingen!


Ha de gött gott folk!

2 kommentarer:

ivaron sa...

Hejsan!
Just ja, imorgon är den stora dagen, hoppas det går bra, fast det gör det alldeles säkert.
Skulle gärna ha kommit och kollat, men marcus har träning och så är det ju kidsen. Tror inte dom funkar så bra på hundklubben, dom tror ju alla hundar är lika dumsnälla som Doris..

kram kram

Sussi sa...

The, jag som har hur mycke the som helst, tänkte inte på att bjuda, hehe!
Vi ses i morgon, ska bli jätteroligt att se er tävla.

PUSS!