söndag 21 september 2008

En slitsam helg...

Nu är målningen klar! Eller jag blev klar igår eftermiddag, men iaf! Det blev skitbra! Är riktigt nöjd med min prestation med rollern! Hallen kommer att bli hur fin som helst! Längtar tills alla rummen är klara, och det blir dom väl förhoppningsvis inom två veckor om jag har tur! På tisdag ska jag sticka iväg till målerifirman och välja tapeter till sovrummen. Får hoppas jag hittar nått jag gillar. Har en liten aning om hur jag vill ha det, så jag hoppas att jag hittar nått som uppfyller det!

Igår kväll gick jag och lade mig redan vid halv tio och somnade typ strax efter tio. Var helt slut! Vaknade imorse vid sju igen, men jag somnade om. Kände att det kanske var lite för tidigt att gå upp en söndag... eller? Men åtta var jag igång och tog en långpromenad med Pontii.

Har även hunnit med att få lite massage idag. Hur skönt som helst. Mina axlar har en tendens att bli lite spända och väntar jag för länge med massagen så får jag riktigt ont! På tisdag ska jag hem till Martina och få massage också. Lika bra att köra några gånger nu så jag mjukar upp musklerna. Tror att det tar ganska hårt på axlarna att dansa så mycke som jag gör. Så då lär man väl ta hand om sig antar jag...

Nej nu äre soffan och tv:n... fick en dosa förresten när jag var dit och klagade igår, dom erbjöd också att ge mig reseersättning för att jag fick åka extra till borlänge för att hämta den. Så då hamnade Elgiganten på plus igen...

Bye bye!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey babe!
Klart du fixade målningen, gäller bara att våga testa! Så nu är det bara snickarna du väntar på, plattsättar´n har ju för en gångs skull kommit i tid! :-)
/A

Svea sa...

Tjena tjejen! Såg färgprov på "Sparris" på färgbutiken igår, tror att det blir gr8 i din hall! Hoppas att ni har en fin vecka!
Kram!