fredag 26 september 2008

Sötnosarna!

Har numera tre hundar hemma! Rena rama kenneln om jag får säga så... hahaha... Tog någa kort på sötnosarna idag när jag var vid minnestugorna i Gagnef... Ändrade dock inställningen på mobilkamerna till något som hette "antika", så Pontii blev alldeles grå! Hahaha! Men det går ju det med!

Men visst är dom väl söta tillsammans!


Tripp trapp och trull!




Zea

Zea igen!

Travis

Har städat ur bilen nu iaf, så jag kan ju stryka en sak från listan... Och dammsugit! Skulle behöva sätta upp hatthyllan också, men den är för tung för att klara av själv... Så det får bli sen!

Nu blire att slöa lite i soffan innan det är dags för kvällspromenaden. Sen tror jag att jag ska lyxa till det med pizza ikväll. Ska ju sitta själv och glo på tv, så då får man väl unna sig lite antar jag!

Ha en trevlig fredagskväll!

2 kommentarer:

Sussi sa...

Vilka fina bilder, ha en underbar fredag nu gumman.
Puss puss!

Anonym sa...

Skulle va snyggt me en chiuahua i den samlingen;-)Erik