onsdag 3 september 2008

Diskad...

Första tävlingen avklarad och vi blev diskade båda tävlingarna... Vi ställde upp i agility och hopptävling. Skillnaden är att i hopp är det inga balanshinder. I agilityn blev vi diskade på att han gick över långhoppet istället för att han hoppade. Hade vi tagit oss igenom så hade jag iaf fått typ 20 fel, han bet mig i armarna typ fyra gånger... I hopptävlingen diskade vi oss på andra hindret. Han sprang förbi och när jag skulle ta tillbaka han för att ta hindret så hoppa han från fel håll... så där var det kört! Men i övrigt så skötte han sig faktiskt bra! Jag får helt enkelt skylla på att matte inte var tydlig nog... För det är nog inte Pontii som behöver träna utan det är matte... tyvärr... Men det är bara att ta nya tag och försöka igen! Vem vet, en dag så går vi igenom felfritt! Det är bara att kämpa och träna vidare!
Sussi filmade så jag ska be henne skicka över filmerna så kan jag lägga in dom så får ni se katastrofen... hihi...
Nu blire Idol och lite tröstpopcorn!
Kram kram!

1 kommentar:

Sussi sa...

Ni var jätteduktiga, tänk ändå på att det är inte många som vågar sig ut på den där planen fast dom egentligen vill. Med lite mer erfarenhet så blir det här super.

Puss puss!