onsdag 24 september 2008

Några måsten som ska göras...

Ligger här i soffan och läser lite olika bloggar. Läste just Åsas, och hon hade skrivit en lista med saker hon skulle göra och satte tydligen igång och gjorde det. Jag tänkte följa hennes exempel på lista att göra, men som kommer att skjutas upp till senare tillfälle... ha ha ha...

* Dammsuga hela lägenheten ( grus och damm överallt pga renovering...)
* Torka golv i kök och vardagsrum (den knastrar under fötterna... )
* Diska ( disken står på hög och kommer nog att gå iväg av sig själv snart)
* Sätta upp min nymålade hatthylla
* Ta hand om typ 2 veckors ren tvätt som ligger på torktumlaren och bara vill in på sin plats i garderoben...
* Hänga nästa tvätt som ligger i tvättmaskin
* Lite jobb grejer som måste göras, men som jag alltid skjuter upp...
* Pontii skulle behöva kammas och få klorna klippta igen
* Städa ur bilen... som ut som f-n i den just nu...
* Välja tapeter till sovrummen... hur svårt som helst!!!

Ja listan kan göras hur lång som helst... Men jag väljer just nu att lägga mig i soffan och sluta ögonen ett tag... Tack Martina förresten för den underbara massagen och god mat igår. Jag blev mycke bättre efter det. Men idag har jag dansat igen så nu börjar den värka lite igen... Suck... Va gör man?

På fredag ska jag hämta upp Lenas (min agilitytränare) två hundar och ha dom över helgen. Zea är en underbara bordercollie med mycke gas i! =) Och Travis är en sorts pappillion... (en fallén eller hur det stavas...) En jättemysig liten herre! Så det här ska bli intressant!

Nej nu vila lite! Kram kram!

Inga kommentarer: