söndag 29 maj 2011

Nytt jobb!

Ja nu är det mer eller mindre klart iaf. Förändringen är alltså ett nytt jobb, men det betyder inte att jag inte ska fortsätta som danslärare. Absolut inte!!! Skulle inte säga upp det för allt i världen! Nej jag har fått ett idrottslärare jobb som kommer att fylla ut min tjänst så att jag får ca 100%, det är inte riktigt klart än, men snart! Återkommer senare om vilken skola när allt är helt klart! =)

Showen är klar för denna termin och det har gått helt underbart bra! Är så himla nöjd med mina elever som kämpat hela terminen med en snurrig lärare som tjatat och gnatat och dom har tränat och tränat! Och belöningen blev ju en toppenshow! TACK ALLIHOPA! Utan er hade det ju faktiskt inte blivit nån show! Nu är det bara att ladda batterierna i sommar inför nästa termin! Härligt! Hoppas jag kommer hem från danslägret också med massa nya ideér!

Idag sprang jag Djurmolunken också. Min första löpartävling någonsin! Det gick himla bra faktiskt! Den var på 9 km och jag kom in på 42.20. 3 min och 20 sek efter brorsan! Måste bara påpeka det, haha! Jag har tagit mig i löpningen antar jag! När jag kom upp på IP igen och skulle runda fotbollsplanen så trodde jag att jag skulle spy! Blev så illamående, så jag fick lov att sakta ner så jag iaf skulle komma i mål innan jag spydde. Men jag klara mig! Så jag klappar mig själv på axeln idag och känner mig stolt över mig själv!

Nej nu ska jag dra ut i skogen med doggsen, sen blir det nog en lugn tv kväll!

Ha de gött! =)

1 kommentar:

Emma sa...

Utan dej så skulle vi inte ha nåra danser att dansa på showen, så det är tack vare dej det blev en toppenshow :)