onsdag 25 maj 2011

Jag mår så bra!

Efter att jag haft en liten dipp i humör och välmående så känns det numera som att jag är på topp! Jag mår bra både fysiskt och psykiskt, jag älskar mitt jobb, träning går bra både min och hundarnas, jag trivs med mina vänner som betyder mycket för mig så klart. Nej jag mår bra helt enkelt! Och det är så skönt!

Har lite saker att se framemot nu när det börjat bli sommar också! Tävlingar, dans och eventuellt en tur till Trysil och fjällvandra lite med Klara. Sen hoppas jag att jag kan finna tid och råd att åka utomlands på nån sista minuten också. Plus att jag skulle vilja åka ner till Götet och hälsa på Marie också. Mycket som ska planeras in!

Nej nu ska jag dra mig mot Borlänge, har lite saker att inhandla nu när lönen ramlat in igen! Så jag antar att lönen är slut efter halva månaden igen... hihi... Nejdå så illa ska det inte vara!

Kram kram!

Inga kommentarer: