onsdag 1 juni 2011

Nu är vi redo!

Imorrn är det tävling igen! Och det känns som att vi är redo för det nu, mer än någonsin! Det flyter på himla bra nu, hon hoppar hindrena och drar framåt, inte alltid med nästan jämnt! Hon kan även både höger och vänster slalom! Det går inte klockrent varje gång, men nästan så! Men jag känner mig lugn inför morgondagen! Det enda som inte funkar än är gungan... Vet inte vad det är med den som gör att hon är så tveksam! Har verkligen varit jätteförsiktig nu, men ändå tvekar hon när hon går upp. Men när det väl slagit över så är det lugnt! Hm... skum hund det där!

Idag blev det jobb på morgonen, ett snack med rektorn på skolan, ett snack med chefen på mitt helgjobb, en springtur, matlagning, träna agility, kånka och bär hinder inför morgondagen. Nu hemma och tagit en liten mellis, sen vidare på Zumba! Fullt ös medvetslös!

Jobbet jag fått är på Leksands gymnasium som idrottslärare. Så jag börjar i höst. Kommer att ha fyra grupper (klasser). Så det känns himla bra! Så numera kommer jag bara ha två arbetsgivare jämfört med tre som det är just nu. Kommer att jobba mina helger juli ut sen är det slut på helgjobbet! Sköööönt! Vad ska man hitta på då, när man har varje helg ledig? Kommer att kännas jätte konstigt! Men skönt ändå!

Nej nu lär jag svida om inför Zumban och utfodra vilddjuren här hemma! Dom har jobbat bra idag, så dom måste få lite föda i sig! =)

Ha det gott!

Inga kommentarer: