onsdag 25 maj 2011

Oj oj oj...

... nu blev det mycket för Jennys huvud... Stora förändringar kan ske inom en snar framtid och jag måste inom kort ta ett beslut. Och jag är världssämst på att ta beslut... Så inte nog med att det är dansuppvisning och huvudet kommer att vara fullt av få den showen rullande utan problem så ska man tänka på detta också! Som ni förstår så avslöjar jag när allt är klart! Ha ha lite av en cliffhanger!

Idag har jag tränat järnet känns det som! Först dans i ca 1,5 timme, sen 5 km löpning (personbästa tid på den sträckan), powerwalk i 45 min, styrka (lite oplanerat, bror ringde in mig till damlagsträningen för att leda styrkan) och sen Zumba i en timme... Kanske lite överdrivet men ibland blir det så, och inte mår jag dåligt för det!

Nått som jag snarare kan må lite dåligt över är att mina spenderar byxor var på idag... precis som jag trodde innan. Blev inhandlat nya springskor, då jag känt av knäna lite på sistone. Samt löparkläder. Sen skulle det ju handlas mat och bilen skulle tankas. Så pengarna rullade iväg. Men allt var ju "nödvändigt" också. Beror på från vems synvinkel man ser det, men för mig var det nödvändiga saker!

Nej nu ska jag fortsätta se på Greys och sen blir det sängen! Genrep imorrn, så på morgonen blir det att sätta ljus för showen! Fullt ös hela dagen!

Ha en trevlig kväll! =)

Inga kommentarer: