torsdag 19 maj 2011

Vem har bytt ut min hund???

Jag vet att det är mycket agilitysnack i min blogg nu på sistone, men jag är bara så nöjd och glad över min lilla dam som helt plötsligt har fattat grejen med agility! Var iväg och tränade idag, och det flöt på bra även idag! Helt underbart! Hon verkligen drar på hinder nu. Verkar inte vara nån tillfällig grej hon tagit till ett tag, utan hon verkar vilja köra på det sättet numera! Ingen är gladare än jag! Därav rubriken! Hon måste ha blivit utbytt nån natt när jag inte märkt nått! Ha ha! För nu har hon gått om Pontii i agility! Och det bara på en vecka!

Imorgon är det sista dagen jag har Akiro, samtidigt som det kommer att bli skönt att "bara" ha två hundar igen, så kommer det bli tomt. Han är så mysig den stora lurven! Men man inser iaf att två räcker när man har en tredje hemma! ha ha! Hoppas bara att Anna haft en underbar vecka i viva la France och att hon saknat sin lilla plutt riktigt mycket! =)

Nej nu tror jag att jag ska dra mig till sängen. Känner mig ganska trött och klockan är bara 21.10... Hm... Lite väl tidigt, men iaf... Ska upp och springa sjuan imorrn, så man får väl vila upp sig så jag får en bra tid! =)

Hööööjt!

Inga kommentarer: