onsdag 4 maj 2011

Gaddning och projekt avslutat!

Idag avslutade vi projektet i Leksand, så numera är jag ledig varje måndag och fredag morgon ända till i höst! Sköööönt! Ska bli riktigt nice att få sova ut, iaf på måndagar, som annars är min längsta dag! Projektet gick iaf jättebra, började lite segt på tisdag morgonen, men det tog sig mer och mer för varje gång vi körde igenom. Så jag är himla nöjd med mina kära elever. Dom har gjort ett toppenjobb! Har lite dåligt samvete för att jag glömde säga det till dom innan dom stack hem idag. Kommer ju inte att träffa dom nå mer nu... Hm... Jag hoppas jag kan sända mina tankar till dom och att dom hör mig... hihi!

Bokade även tid för min tatuering idag. Det blir av i höst, kanske nämner datum när det börjar närma sig. Har ju fortfarande tid att ångra mig om det skulle vara så. Men som det känns nu så är jag säker på att jag vill göra det! Så till hösten har jag min andra tatuering... Trodde faktiskt helt säkert att det bara skulle bli en. Men sen kom Pontii in i mitt liv och mästerfotograf som man är, så fick jag ju en så himla snygg bild på han som jag bara måste föreviga på kroppen! =)

Så till hösten kommer detta att pryda min kropp... troligtvis armen! =)


Nej nu blire lite filmtajm innan sänggående. Har sovmorgon imorrn, så jag behöver inte gå upp tidigt alls! =) Men en liten löptur i skogen blir det iaf!

Ha de gött!

1 kommentar:

Mormors unge sa...

kommer bli en jätte fin tatuering!