måndag 29 november 2010

Stora planer!

Idag fick jag massa ideér för hur jag ska renovera mitt vardagsrum! Och om det blir så, så kommer det att bli sååååå fint och fräscht! Det enda som hindrar är väl kostnaden... Måste se lite vad slutnotan hamnar på. Hade ett snack med min hantverkare idag som ska greja allt. Och han gillade mina ideér, plus att han hade några egna bra! Kul att ha nån att bolla det med, särskilt med någon som kan sånt här! 

Har också funderat mer på vad jag önskar mig, och det är fan inte lätt! Men jag ska försöka klämma fram några önskningar nu iaf! 

* Framförallt bidrag till renovering av vardagsrummet! Minsta lilla krona är välkommet! 
* En ugnsform, då den jag hade har gått sönder! 
* Pengar till shopping så klart... var ett tag sen jag köpte lite nya kläder... 
* Får inte glömma Iphonen, så klart! 
* Inspelningsbar boxer... 
* Några snygga, moderna, enkla tavlor, med enkla motiv... Det bästa är ju att få presentkort eller pengar till det också... Så jag får välja själv... 
* Vita hyllor till väggen, både tunna (finns iaf på rusta) och lite bredare som man kan ställa foton och sånt på.
* Vita fotoramar i olika storlekar
* 0,6 mm virknål för den som kan hitta! (Till håret)
* matvåg (finns på Clas ohlson)
* bakmaskin... 
* saladchef (finns på tvshop eller tvins... kommer inte ihåg vilken tvreklamsföretag det var...)

Får återkomma om jag kommer på nå mer... 

Nu äre snart bara en vecka kvar till dansshow. Hade måndagsgrupperna sista gången idag innan showen, och det kändes jättebra! Jag är lugn och det kommer att bli jättebra! På torsdag har jag tre grupper till och sen på måndag kör jag dom två sista! Sen äre dags för genrep och show! Oooh vad jag längtar! 

På fredag är jag ledig hela dagen, men den kommer att gå i sorgens tecken. Känns som att man kommer att gå runt med rödgråtna ögon mestadels hela dagen. Begravningen för mormor är klockan två... Usch va jobbigt det kommer att bli! Har fortfarande svårt att förstå att hon faktiskt är borta. Häromkvällen när jag skulle sova så såg jag henne framför mig, livslevande och frisk och fräsch som hon var för några år sen när vi träna ihop. Det är den bilden jag vill ha kvar av henne. Blir bara ledsen jag tänker på det. Så nu ska jag slänga ut hundarna så dom får kissa, sen ska jag sooooova! Ledig imorrn! =)

Natti natti! 

Inga kommentarer: