fredag 26 november 2010

Önskningar...

Nu börjar det dra ihop sig för födelsedag, och lite längre fram jul... Idag frågade Jonna mig vad jag önskade mig när jag fyllde år, och mamma ställde samma sak hon med... Och det är sååååå svårt! Vad önskar man sig? Vad behöver jag? Det är mycket säkert, men ändå kan jag inte komma på nått... Har ju önskat mig en Iphone av familjen, och jag håller fortfarande tummarna att jag kan få en... =) Jag ska äta lite mat nu och lägga mig och fundera på vad jag önskar mig. Jag måste ju komma på nått bra! Inom rimliga prisklasser! 

Återkommer igen senare! 

Kraaam! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var längesen du lade upp bilder på hundarna osv, så kanske något till kameran vore bra?

Jenny sa...

Ja det är sant, har inte blivit så mycke fotande på sistone, men jag ska skärpa mig med det! =)