torsdag 18 november 2010

Klappat och klart!

Nu har allt löst sig inför vecka 50 när jag drar ner till Götet och svänger mina lurviga! Farfar tar hand om Pontii hela veckan och Jenny börjar veckan med att ta hand om Funky måndag, tisdag, sen tar Sussi över resten av veckan! Tänk att jag har så underbara människor runt omkring mig som ställer upp när det krisar! Så att jag får åka iväg och vidareutbilda mig så jag kan komma tillbaka efter jul med lite mer inspiration inför den nya terminen! Känner mig så lättad! =) Så TACK alla tre för ni vill ta hand om mina vilddjur! =)

Nu är begravningens datum bestämt, blir fredagen den 3 december. Blev mycket som skulle fixas och donas för att allt skulle lösa sig den dagen. Hade lunchkonsert inbokat med jobbet, jag och Stina skulle fixa scenen, plus att jag jobbar egentligen mellan 16 och 18. Men jag hoppar lunchkonserten, Stina fixar scenen och jag river efter showen, dansen är flyttad till måndagen efter helgen. Så nu har jag fixat allt det! Samt att jag skulle försöka flytta en onsdagslektion då jag är i Göteborg, ser ut som att det också fixat sig! Har blivit lite mycket att stå i nu på sistone känner jag! 

Är ju dags att börja planera lite mer för min 30-års fest också. Är ju inte så långt kvar... Tråkigt nog blir det begravning och fest på samma helg. Men jag tror inte mormor har nått emot att jag faktiskt firar dagen efter hennes begravning. Hon vill nog att jag ska ha kul och även ha nått kul att tänka tillbaka på helgen när jag fyllde 30! Ska bli himla kul med lite party! Och samla alla sina vänner under samma tak! Längtar som bara den! 

Håller fortfarande i mina nya livsstil med sundare mat, och min löpning går bara bättre och bättre. Sprang 7 km med brorsan igår, och tiden blev 7 minuter bättre än när jag springer själv! Kanske ska dra med han jämnt, hahaha, för då håller jag tydligen ett högre tempo! 

Nej nu ska jag kissa hundarna, äta lite mat och sen dra till Lindberghallen och jobba lite med en dansgrupp. Sen kanske det blir att äta lite mat med Jenny. Få se om hon vill ha lite sällskap! =)

Kraaaam! 

Inga kommentarer: