måndag 2 november 2009

Halloween

Helgen spenderades inte ute på krogen som man kanske borde ha gjort... Hade ingen lust överhuvudtaget att bege mig ut i krogsvängen, så jag stannade hemma. Var hemma hos Tette och kollade på film istället, var riktigt trevligt! Hade varit där tidigare på dagen då hon blekte slingor och färg i mitt hår, så jag var typ bara hem och vilade en stund och sen tillbaka dit. 

Anledningen till fixning av hår är att jag byter frisyr imorrn... till vad får ni se sen när jag är klar och fotat det. Ska bli himla kul! Saknat att ha håret på det sättet! Jag längtar! 

Kom just på att jag måste åka till dansstudion tidigare idag... är ju inte där och gör dans numera när jag är klar så jag har inte städat dansstudion... drygt. Så nu måste jag göra mig iordning snart och bege mig dit. En helkväll med dans... men allt börjar falla på plats nu så jag tror att det här kommer att bli superbra! Eleverna är så duktiga! 

Nej upp och hoppa ur soffan nu och ta tag i jobbet Jenny! =)

Hej hoj! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, nu vill man se bilder på nya frisyren!! =) Kramar/ Suzzie