tisdag 24 november 2009

Funky 8 månader!

Ja igår var Funky 8 månader.... Tiden rinner bara iväg, snart är hon stora tjejen som kommer att löpa för första gången.... haha... Man låter som en mamma som pratar om sin tonårstjej som ska få sin första mens... 

Foton blir det inga heller... Vädret är ju så piss så man vill ju bara ligga inne och gråta på soffan. Finns det nå värre väder än det här? Inte undra på att det finns höst depressioner... Tror fan att jag snart går in i sån om det inte kommer lite snö snart! 

I söndags var vi ju på New Moon... Verkligen skitbra film! Bättre än den första! Blev ju en diskussion i bilen hem kan jag lova. Nu får man längta till DVD:n kommer ut och till nästa film kommer... Fick höra att den antagligen kommer till sommaren! Så då har man fått två saker att se framemot, sommar och sol och sen tredje filmen! =)

Är ledig idag och har spenderat hela förmiddagen i soffan. Jag och Erika var ut i skogen imorse i regnet. Kul att Erika följde med trots skitvädret. Men nu har man ju inte lust att sätta foten utanför dörren nå mer idag, men jag lär väl. Städning står på schemat, men lusten har inte infunnit sig än... Men det kommer väl. Måste också greja lite för dansshowen. Ska ju ha ett bildspel på väggen längst bak på scenen... Tar lite tid att göra men jag har fortfarande tid. Showen är ju inte förrän nästa helg! Men jag tror att den kommer att bli superbra! Det känns så! Ser verkligen fram emot att få se hela showen i sin helhet! =)

nej nu blire fortsatt soffmys sen får vi se vad jag hittar på! 

Bye! 

Inga kommentarer: