torsdag 5 november 2009

Första snön!

Fick lov att gå tillbaka och kika när första snön kom förra året... Vi är faktiskt lite senare i år... fast bara med några dagar. Den 29 oktober hade jag skrivit att första snön kom! Hade också skrivit att det var fruktansvärt kallt inne och att jag höjde värmen konstant men inget hände. I år har jag inte höjt värmen alls... ÄN! Och jag har inte fruktansvärt kallt heller! Är så där lagom temperatur. 21 grader visar tempen på här i vardagsrummet... Om man kan lita på den vill säga... Men gött ändå! 

Släppte precis ut hundarna så Funky fick trampa i sin första snö! Hon gick och luktade först innan hon satte igång att leka, annars är det fullt ös ut och leka med Pontii, men nu skulle det inspekteras, detta vita som ligger på marken! Kul att se! =)

Nej nu lär jag fixa maten och sen åka och jobba kvällen. Eventuellt blir det Michael Jackson filmen imorrn. Får hoppas det! Den sägs vara bra! 

Kommer här lite bilder från första snön och på Johans fina vovve sen igår och en samlingsbild på valparna! =)





Funky 7 månader



Lenas koijkerhundje valpar

Garm, schäferblandning

Inga kommentarer: