tisdag 10 november 2009

Tyskland?

Kollade biljetter till Tyskland idag... Funderar på att åka till bror igen över påsk. Såg att dom var ganska billiga... runt 1000-lappen tur och retur... så egentligen kanske man borde boka nu... Men vet inte vem man ska ta med sig... Nån som är lite sugen på att följa? Är lite roligare att ha sällskap dit... Så hojta till om ni vill med! =)

Biljetter är bokade till New Moon till den 22 november! Biljetterna ligger och bränner i plånboken och bara väntar på att bli nyttjade! Ni som inte vet så är det andra twilight filmen. Vi är sex stycken som ska gå. Jag, Sanna, Fredrik, Malin, Lisi och Sannas kompis Tessan. Kul att vara ett helt gäng... Vi är fyra av sex som läst böckerna, så de andra två får väl hålla för öronen när vi sätter igång och diskutera boken... hahaha! 

Funkys utställning börjar närma sig också. Ska bli så himla roligt! Få se hur hon sköter sig då, men det ska nog gå bra! =) Kul att Ares, Funkys kompis från valpkursen också ska ställas ut, vi får hålla tummarna att det går bra för dom med! =)

Nej nu blire sängen... Man lär ju sova om man ska orka dansa åtta imorrn! 

God natt! 

2 kommentarer:

Suzzie sa...

Ja, nu börjar det sakta men säkert närma sig. Är Du nå nervös? Jag är skapligt nervös kan jag säga...! Måtte det gå bra för våra guldklimpar =) Kram på Dig!

Stolt Mamma sa...

Hej Jenny! Tack för kommentaren och vet du vad?Jag tänker inte lägga mig i den här disskusionen =)
Har skrivit ett nytt inlägg...

Jag ska sätta in pengar på ditt konto imorgon, har fått numret av min syster. Så du inte tror jag har glömt det =) Min sambo fick lov att byta skift för att jag skulle kunna gå och idag fick vi bekräftat att det gick =)Haha ALLT för Mr E =)
Ses då!!