torsdag 26 november 2009

Rensning och ögondroppar!

Var till veterinären igår nu då. Hon hade lite inflammation på ögonlocket nere... eller ett av ögonlocket... det tredje som hon sa. Men tårkanalerna var ok, så det var inflammationen det berodde på. Men hon tyckte det såg ganska bra ut nu, så hon sa att jag gjort helt rätt som gett henne Novifom, ögonsalva. Annars hade det nog sett värre ut. Så skönt att man gjort nått rätt iaf! =) Så nu blire det ögondroppar i två veckor, 3 ggr om dagen...  Sen ska det väl bli bra hoppas jag! 

Idag har jag varit lite duktig iaf. Satte mig att sortera och ordna i mina mappar på datorn. Har lagt all musik i mappar från A till W (minus X, för det hade jag inget på). Så nu blire lite lättare att hitta all musik. Förut låg det lite hur som helst, utspritt i olika mappar. Har även rensat lite bland andra mappar. Har bara musiken kvar att rensa i. Har mycket skit som jag inte ens lyssnar på och som jag inte har användning för. Men det får bli en annan dag. Kände att jag ville få ordning först innan jag kunde sätta mig ner och kolla vad jag verkligen ville ha kvar! Men snart måste det göras, för hårddisken börjar bli lite full... Så det känns riktigt skönt att jag "städat" i datorn! =)

Nästa vecka är det dansshow för min elever. " The king of pop". Känner på mig att det blir en bra show om man får säga så själv... Är bara 35 biljetter kvar, så vill ni se den så lär ni skynda på! 

Nej nu lär man fylla på buken innan jobbet till kvällen! 

Tjoho! 


Inga kommentarer: