lördag 11 april 2009

Shopping i Tysklands modestad nr.1

Japp, idag har det stått shopping på schemat... Nästan så jag skäms över hur mycket jag handlat... Men hur lätt är det när man går in i en butik och man ser att det är hur mycke kläder som helst som jag gillar? New Yorker hette den... Love it!

Så dagen har slutat med:

*solbrillor
* en sommar jacka
* en dragkedjecollage
* två tröjor
* ett linne
* två par jeans (varav ett par var oförskämt dyra... men snygga!!!)

Igår var vi ute och käkade och sen chillade vi på uteserveringarna mest hela kvällen. Torsdagskvällen tog lite hårt på grabbsen och mig med för den delen fast jag inte drack så vi tog det lugnt.

Idag blire mexikansk mat och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. Är så hungrig nu så jag har svårt att tänka också. Men så fort man får lite mat i magen så blir allt bra!

Trots att man gjort av med lite mer pengar än man borde så är jag nöjd med dagens shopping. Handlar ju vanligtvis inte kläder i massor... snarare tvärtom... så jag måste få unna mig det ibland... Ha ha ha... verkar nästan som att jag försöker övertala mig själv... men men...

Nu lär vi sticka!

Förresten... fortfarande inga valpar... =(

So long!

1 kommentar:

Sussi sa...

Det låter som om du har det bra gumman.
Massor med kramar!