måndag 6 april 2009

Flitiga jag!

Idag har jag faktiskt varit duktig! Nog för att jag så klart vilat en liten stund på dagen men annars har jag varit duktig! 

Har jobbat, promenerat, tvättat bilen (i biltvätt), städat bilen invärtes, sopat utanför min dörr och gjort lite vårfint, tagit fram dynorna till stolarna på uteplatsen och tvättat! Och promenerat igen så klart. 

Jonna ska låna min bil när jag är borta i tyskland, så jag tänkte jag skulle vara lite snäll och tvätta och städa den åt henne. Den har inte blivit städad sen i höstas, så det var väl dags... Ha ha ha! 

Imorrn blire att städa lite inomhus, börja packa lite, kolla över olja, byta lampa bak och kolla glykolen... Blev ju lite krångel sist hon hade den... glykolen var tydligen helt tom... Så jag ska kolla så att det finns... måste kolla sen så det inte läcker nånstans... Vill ju inte att hon ska få problem igen... 

Nej nu ska ja se lite på "mannen som talar med hundar" och softa resten av kvällen! 

Bye bye! 

Inga kommentarer: