måndag 13 april 2009

Hemgång...

Idag sticker vi hem igen. Har varit en lång och riktigt rolig långhelg i Tyskland. Intensiv kan man väl säga.

I lördags var vi som sagt ute på den mexikanska restaurangen och käkade. Verkligen skitgott, och mycke... så där var man ju mätt i många timmar framåt!

Hela kvällen fortsatte galet rolig, även fast vi blev nekade att komma in på två ställen pga av att en i sällskap var lite för rund under fötterna... och det var inte så klart jag... Sen det tredje blev jag och Peters nekade för att vi var för "sportigt" klädda... Oh my god va petigt liksom... Så vi drog runt på stan och gjorde krogrundor istället. Funkar ju det med!

Igår var det en riktigt soft dag... Eller soft och soft... Jag och bror stack ut och sprang... Tanken var att vi skulle springa 5 km... men när vi sprungit dom fem så sa brorsan att det nästan var lika mycke tillbaka hem... Så han lurade mig! Så det blev 9 km i slutändan... Han ville bara visa för mig att jag faktiskt kunde, för jag har sagt att jag aldrig skulle orka... så tack för det, nu vet jag det också... hahaha... Han visste mer än jag!

Idag vet jag inte va planerna är, men vi lär vara på flygplatsen till sex senast, så vi får se!

Nu är det på g med valparna iaf, idag eller imorrn ser det ut som. Så jag sitter fortfarande och väntar med spänning!!

See u next time back in Dalarna! =)

Inga kommentarer: