tisdag 7 april 2009

Välkommen Theo!

Imorse fick jag messet jag gått och väntat på sen i fredags. Tette har fött en liten kille. Antar att det var igår/inatt/imorse eller nått sånt. Fick ett mms på han, var lite suddigt så det var svårt att se, men han såg urgullig ut! Så nu sitter tre av mina kompisar hemma med varsin plutt! GRATTIS Tette till lilla Theo. Kan inte vänta tills jag får se lilla skrutten! Men nu blire ju Tyskland först! 

Idag har jag varit flitig igen! 

* Gått långpromenad
* Fixat bilen. Kollat olja, glykolen, bytt lampa, och fyllt på med spolarvätska! 
* Städat hela lägenheten
* Lagat mat
* Packat det som går idag

Nu äre en långpromenad kvar, ska gå förbi mor och far också och skriva ut min eticket, och kanske snylta lite mat... hihi... 

Till kvällen blire att softa framför soffan, Desperata husfruar. Tänkte jag skulle snygga till naglarna också. Sånt där tjejtjaffs! =)

Så om jag inte skriver nå mer innan jag åker så är det, SO LONG! 

Ja just ja... på torsdag är det dags för valpning! Så snart kanske det finns en liten valp till mig här i världen! =)

Bye bye på ett tag! 

Inga kommentarer: