fredag 30 januari 2009

Så j*vla klantig!

Har idag äntligen bokat resan till bror min i Tyskland. Jag och våran kompis Peters åker den 8 april och kommer hem den 13 april. Så vi blir borta över påsk! Ska bli så himla roligt! 

Men det här med att boka biljetter är då f*n inte det lättaste. Fick ett presentkort av bror när jag fyllde år på SAS. Men man kunde inte boka med över internet utan fick lov att ringa... Och det var telefon kö i över en timme! Men som tur var så kunde man klicka in sitt nummer så ringde dom upp! Men när jag kom fram så visade sig att det kostade 200 spänn extra att boka över telefon... Så rabatten blev bara 300 i slutändan. 

Så då skulle jag boka Peters biljett på nätet ändå, så han slapp betala dom där extra pengarna. Så när jag klickat i allt och bekräftat så ser jag på bokningen att jag bokat hans resa tidigt på morgonen istället för vid fem då vi tänkt... Som tur var så kunde man avboka inom 24 timmar och få alla pengar tillbaka... Så det var bara att göra om skiten igen och boka rätt... Så nu hoppas jag att han fått en bokningsbekräftelse på sin mail att allt är klart... Puh!

Inte bara det här eller! 
 
Så nu måste jag skicka in presentkortet till SAS så att dom sen kan dra pengar av mig... Vilket strul liksom! 

Nej nu måste jag sticka ut med vovven... Sen blire Lets Dance och pizza! 

Kram kram! 

Inga kommentarer: