lördag 10 januari 2009

Stolt Gagnefsbo!

Imorse tog jag en lugn lång promenad runt Gagnefsbyn. När vädret är som det är idag blir man extra påmind om hur vackert det är här i Gagnef. Jag bara går och njuter av miljön och hur fina småbyarna och naturen är här, och jag kan fyllas av sådan glädje! Visst finns det många fina samhällen runt om i Sverige, men eftersom hjärtat är här så blir man ju lite extra partisk i sitt synsätt. Man har liksom så svårt att se sig själv någon annanstans än här. Just nu skulle jag inte vilja bo någon annastans än just HÄR!


Titta och avgör själva!





Var lite för optimisitisk idag också... Fick ju agilityhinder av mor och far i julklapp. Så jag tänkte att jag skulle sätta upp hindret och träna lite... Men agilitypinnarna ska sättas ner i marken med en stålpinne... och jag missberäknade hårdheten i marken litegrann... Så det blev bara att köra lite slalom så gick vi in igen... Hade velat ta ett sånt där snyggt agilitykort när hunden precis hoppar över hindret... Men det får nog vänta tills tjälen gått ur marken antar jag...

Hade också tänkt att jag skulle ta en tripp upp på Djurmoklack med en kompis och hennes två hundar idag, lite spontant så där, men hon kunde inte så jag får gott stanna hemma. Så jag kanske ska göra lite nytta istället. Typ fixa ihop lite nya uppvärmningslåtar. Jobbar imorrn så då blir det nog inte så mycke gjort. Och sen på måndag kör vi igång, så det kan vara bra att ha allt klart då... Så så får det bli!

Kram kram!

1 kommentar:

Sussi sa...

Fiiina Pontii!!!
Jättefina kort...

Ha så kul ikväll gumman.

Puss!