tisdag 6 januari 2009

Nytt år, nya tag!

Ja nu har det gått sex dagar in på det nya året. Och man har så många tankar om vad man ska förändra detta år... precis som alla andra år. Man ska lägga av med dåliga vanor, börja äta nyttigare, träna mer mm... Men som alltid så brukar det bara hålla i några veckor... om ens det. Sen är man tillbaka i samma gamla åter igen. Varför gör man så egentligen? Är det inte bara att ta tag i saker och ting och visa lite jävlaranamma? Lättare sagt än gjort... Men jag ska iaf försöka leva ett sundare liv. Tanken är iaf god!

Fick se på Malins blogg att hon hittat ny background till bloggen. Så jag var inte sen att slänga mig in på den sidan och kolla. Så jag hittade en jag gillade, så nu har iaf bloggen fått en annan layout. Men det fanns typ över 300 backgrounds där, så man kan ju ändra lite då och då när man börjar tröttna!

Idag är iaf sista dagen på ledigheten. Imorgon har jag fösta dagen, fast sen är jag ledig torsdag, fredag. Men då måste jag planera lite och se över min uppvärmning. Behöver nog ändra lite så slipper det bli så uttjatat med låtar och rörelser. Men nästa vecka sätter det igång på allvar och då är det full rulle fram till maj nån gång! Sen är det sommar igen! Härligt!

Nej nu ska ja fixa och dona lite här, Martina kommer snart på besök så jag måste plocka ihop lite!

Ha det gött och lycka till med nyårslöftena!

1 kommentar:

Sussi sa...

Va fin bloggen blev...

Puss puss!