fredag 16 januari 2009

Bäbis! =)

Var iväg till Borlänge en sväng idag och skulle byta en agilitytunnel jag fick av mor och far, efter det passade jag på att svänga förbi Sussi och hälsa på. Man lär ju hålla sig uppdaterad och se hur den lille växer! Vi hade en trevlig liten stund! I sista stund bestämde vi att hon och Johan skulle komma förbi på lite tacos och kolla på "Lets dance". Så jag fick hoppa in i bilen och sticka hem för att hinna med och handla, gå ut med Pontii, städa ihop lite, diska, duscha och fixa iordning maten innan dom kom. Blev lite svettigt. Men för ca en halvtimme sen ringde Sussi och sa att dom fått lite biltrubbel. Så nu sitter jag här och väntar på att hon ska ringa och säga om dom kommer eller inte. Så kanske det blir att jag får sitta här och käka tacos själv... Inte speciellt roligt om jag får säga det själv... Men jag håller tummarna! =)


Lite bilder från besöket hos Sussi!



Hann även med en kort besök hos Annelie igår innan jag började jobba. Så nu har jag fått träffa båda mina två darlings på en vecka! Både Elias och Emma växer så det knakar! Man hinner ju inte med! Söta är dom som bara den båda två! Riktiga charmisar!
Fick just ett samtal från Sussi... kan kanske vara så att dom kommer... Men inget är säkert än... Så jag hoppar väl in och tar min dusch och hoppas på det bästa! =)
Ha en trevlig helg!
Kram kram!

1 kommentar:

Sussi sa...

Åh, vilka fina bilder du lagt in.
Tur det ordnade sig med bilen så vi fick hänga lite hos dig :)

Puss puss!