måndag 12 januari 2009

Va gör ni vädergudar???

Ja, va gör ni däruppe? Ena stunden är det så kallt så man förfryser kinderna när man är ute och går, sen helt plötsligt blir det så varmt och halt så man håller på att slå ihjäl sig! Ligger ni och sover på jobbet eller? Vaknade ni upp helt plötsligt och tänkte: "Åh fan! Nu har vi glömt att göra temperaturen mildare för dom i Sverige, så vi slår på stort! Vi ger dom plusgrader!" Finns det inget mellanting? Typ en fem minus och massa snö? Är så trött på de här väderomslagen! Skärpning!!!

Idag jobbar jag min första måndag, var i Leksand imorse och planerade projekt med mina danselever där. Sen har jag varit i dansstudion och gjort uppvärmning... Vet inte om det blev så bra... men det märks... annars får jag göra nått åt det...

Nu är jag bara hemma en kort vända och ska äta och ta igen mig lite och ladda för fem timmar dans. Slutar nio ikväll! Håller tummarna att eleverna har nå bra låtar som önskemål den här terminen!

Tack och hej!

Inga kommentarer: