tisdag 18 november 2008

Inget särskilt...

Egentligen har jag inget särskilt att skriva, men jag tänkte att jag skulle uppdatera mig lite bara.

Helgen har ju gått i jobbets tecken, så det har inte hänt så mycket för mig i helgen. Var faktiskt ute och sprang på lördagskvällen, kändes helt knas att springa en lördag, men det var så himla skönt. Blir antagligen löpning idag igen. Men vädret är ju så jävla piss!!! Var ute en långpromenad imorse och var helt dyngsur när jag kom hem! Pontii lyckades så klart hitta ett rådjursben på åkern... Vem fan slänger slaktrester på en åker!!! Och Pontii är expert på att hitta djurkadaver så jag blir ju inte så överlycklig över sånt... Men som tur är så har jag min räddare i nöden som bor alldeles i närheten av åkern så hon kom ut med en skinkbit så han släppte benet...

Till helgen blir det Fame och tävling. Ser fram emot det! Ska träffa en av mina bästa killkompisar också. Ska gå på Fame med han och efter åker vi hem hit och kollar på film och käkar god mat!

Nej nu ska jag sätta igång och städa och greja. Är ledig idag så jag kan ta det lugnt och göra sånt jag inte orkat göra under helgen!

Ha de gött!

Inga kommentarer: