onsdag 5 november 2008

Det var en liten en...

Idag stack jag, Tette och Erik till Falun, dom skulle göra sitt första ultraljud och jag skulle så klart hälsa på Sussi, Johan och lilla Elias. Tette fick iaf reda på allt var bra med lilla bäbisen och att hon var i 18:e veckan plus 3 dagar. Så 4:e april väntas den lilla parveln att komma ut! Hon fick även veta könet.... Kul!

Sussi strålade precis som en nybliven mamma borde göra. Fast tröttheten lyste även den igenom. Vad annars? Jag säger då det... Killar ni ska aldrig snacka nå mer om att var förkylda! Jag tror inte det kan jämföras med att föda barn! Så kör inte med det skitsnacket!

Tog några kort på Sussi och bäbisen... Här är två av dom!








Jag vet att många tycker att nyfödda är skrynkliga och fula, men visst är dom gulliga ändå i sin skrynklighet! Han sov så sött när vi var där och hälsade på. Så några ögon fick vi inte se, men det blir säkert nästa gång!
Vaknade också inatt av att jag drömt att jag var gravid... Så jag fick lite panik över att jag låg på mage. Men efter att tagit mig samman och vaknat till lite så insåg jag att jag faktiskt inte är gravid... hahaha... Drömde också natten mellan måndag och tisdag att Sussi fick en flicka. Dom har ju vetat att det ska bli en kille, så det kanske var därför.
Tror att jag börjar bli lite för påverkad av denna babyboom inom min vänskapskrets, så jag t om drömmer om det på nätterna. Men är det så konstigt då?
Nej nu ska jag softa igen efter den här långa dagen!
Sov sött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe... Visst är det konstigt vad man kan drömma ibland. O hur hjärnan kan få ihop historier:P