fredag 14 november 2008

En söt liten flicka!

Var som sagt in till BB idag och träffade Annelie och Kent och den än så länge namnlösa flickan idag. Hon var då för söt. Satt med henne i famnen säkert en timme! Och hon såg ut att stormtrivas... Hon sov ju... hihi... Annelie såg pigg och glad ut, såg inte ut som att hon fött barn två dagar tidigare! Men det hade ju gått så bra så det är väl inte så konstigt!

Var även hemma till mamma nr.1, Sussi. Måste ju kolla läget med deras lilla Elias också. Man lär ju passa på när man ändå är ute och åker. Idag fick jag iaf se hans ögon! Han sov nästan hela tiden när jag var där, men innan jag åkte vakna han till så jag fick se han riktigt! Skitkul!


Nu har jag lämnat min "bäbis" hemma hos mor och far också. Ska jobba imorrn bitti, så jag börjar klockan sju. Man är inte så pigg på att gå upp och ta en promenix den tiden kan ja säga... och päronen vill väl inte ha nån som kommer instormande och ska hälsa halv sju heller. Så nu får han sova där inatt. Är lite tomt här hemma, men jag klarar mig nog!


Ikväll blire pizza med grannen! Vi ska se idol och bara ta det lugnt! Så skööööönt... vad annars kan man hitta på när man ska upp så tidigt!


Tack o hej!

Inga kommentarer: